Postingan

Menampilkan postingan dari Maret, 2011

Featured Post

Catatan Tambahan PJJ 24 – 30 Maret 2024

Gambar
  1 Korinti 3 : 5 – 9a  Thema : Sada Aron Ndahiken Dahin Dibata 1 Korinti : 3 : 5 – 9a  Bahasa Karo  Ise kin Apolos? Ise kin Paulus? Kami enda pelayan Dibata kap ngenca, si negu-negu kam gelah erkiniteken. Sekalak-sekalak kami ndahiken dahin rikutken si ibereken Tuhan man kami. Aku nuanca, Apolos niramsa; tapi Dibata si erbahanca turah. Si nuanca ras si niramsa labo penting, tapi si penting eme Dibata, sabap ia nge si peturahsa. Si nuanca ras si niramsa sada aron kap; tapi sekalak-sekalak ibereken Dibata me upahna rikutken pendahinna sekalak-sekalak. Sabap kami sada aron kap ndahiken dahin Dibata, janah kam me JumaNa. Fakta Dan Makna  1. Ijelasken Paulus keduduken Apolos ras dirina ibas nuanken kata Dibata.   Langa bo jelaskal ise kin situhuna Apolos, tapi arah penuriken Paulus enda, aminna pe hanya contoh tah analogi, tapi isejajarken Paulus dirina ras Apolos. Belakangan lit penafisran bahwa Apolos kemungkinan besar penulis kitab Heber (Ibrani). Sieteh maka Kitab Ibrani lah si me

MENGAPA TUHAN PUNYA NAMA

Gambar
Kemudian ada tertulis di taurat persisnya hukum yang keempat, “jangan sebut namaTUHAN Allahmu dengan sembarangan” (Bandingkan Keluaran 20 : 7) Artinya umat israel dan seluruh orang yang percaya kepada Tuhan harus menyebutkan Nama Tuhan dengan sangat hormat, sopan, dan bertujuan baik. Tidak asal sebut, tidak dijadikan bahasa latah, tidak dijadikan bahasa keterkejutan apalagi umpatan. Dalam jaman kerajaan kerajaan dahulu kala, kehadiran raja direpresentasikan melalui namanya; baik yang disebutkan secara verbal atau diucapkan oleh para pesuruhnya, maupun dalam meterai atau cap kerajaan atau tanda tangan Raja. Jika ada titah, “atas nama raja rumahmu kami pakai untuk markas pasukan”. Maka sang pemilik rumah harus merelakan rumahnya karena itu permintaan raja. Ada kuasa yang mengiringi penyebutan nama raja. Raja terbatas kehadirannya secara fisik diseluruh wilayah kerajaannnya, jadi perlu ada kuasa dalam namanya supaya kerajaan dapat diperintah dan dikendalikan. Kuasa pengendalian at

Ngalo Ngalo Kalimbubu

(Refleksi Lukas 10 : 38-42) Adi bas sada paksa reh kalimbubu ndu ku rumahndu, tentu harus ituduhken kehamatenta nandangi kalimbubu e. “Dibata nidah”, nina kalak karo. Apai nge akapndu pentingen cara nghamatisa. Kuskas erbahan nakan pangan lako ipanna tah sikap kundul i lebe lebena megiken ranannd tah pe tenah sinibabana? Uga nindu, kam sienggo biasa kal ngalo ngalo kalimbubu reh kurumahndu? La pe mis jawabndu banci nge yah. Si oge ras sitinggelken lebe uga ibahan Marta ras agina Maria ibas ia ngalo ngalo Yesus reh ku rumahna. E pe tuhu tuhu kal “Dibata si niidah”. Marta, kaka, jahan ibas penafsiren ngatakensa ia sekalak janda. Mis kal ia kuskas, mpesikap nakan pangan man Tuhan Yesus. Simehuli na kal atena ibahanna man Yesus, Tuhan ras sekaligus teman na kin. Umur na pe paksa e menam menam seri nge ras umur Tuhan Yesus. Ibas Lukas 10 : 40 ikataken : Tapi Marta kuskas nikapken pangan; e maka murkas ia ideherina Jesus janah nina, "O Tuhan, la iperdiatekenNdu ipeturut se