Featured Post

Catatan Tambahan PJJ 28 April – 4 Mei 2024

Gambar
  Thema :  Ersada Ukur Ras Ersada Sura Sura 1 Korinti 1 : 10 – 17   Bahasa Karo  O senina-senina, kupindo man bandu i bas gelar Tuhanta Jesus Kristus: ersadalah katandu kerina, gelah ula sempat jadi perpecahen i tengah-tengahndu. Ersadalah ukurndu janah ersadalah sura-surandu. Maksudku eme: maka sekalak-sekalak kam nggo erpihak-pihak. Lit si ngatakenca, "Aku arah Paulus, " lit ka si ngatakenca, "Aku arah Apolos, " deba nina, "Aku arah Petrus, " janah lit pe si ngatakenca, "Aku arah Kristus." Sabap piga-piga kalak i bas jabu Klue nari ngatakenca man bangku maka i tengah-tengahndu lit turah perjengilen. Ibagi-bagiken kin Kristus man bandu? Paulus kin si mate i kayu persilang man gunandu? I bas gelar Paulus kin kam iperidiken? Kukataken bujur man Dibata sabap sekalak pe kam la aku mperidikenca, seakatan Krispus ras Gayus. Dage sekalak pe kam la banci ngatakenca maka kam nai iperidiken gelah jadi ajar-ajarku. Lupa aku! Istepanus ras isi jabuna pe nai

INFO TERBARU TENTANG SITUASI GUNUNG SINABUNG

Pagi sekitar pukul 04.30 ini Gunung Sinabung meletus kembali setelah
diawali dengan gempa, walaupun tidak mengeluarkan lahar panas tapi awan
debu yang dikeluarkan adalah yang terbesar sejak letusan pertama. Abu
yang dikeluarkan mencapai ke Kecamatan Sibolangit di Kabupaten Deli
Serdang yang berjarak kira-kira 30 km dari Gunung Sinabung.

Setelah Ketua Ketua Umum Moderamen GBKP Pdt. Matius P. Barus dan Ketua Bidang Diakonia Pdt. Agustinus P. Purba melakukan perkunjungan ke posko tim Vulkanologi berdiskusi dengan pak Surono yang difasilitasi oleh Sadrah Sukatendel ada beberapa point penting yang dengan segera ditindaklanjuti :

1. Moderamen berkoordinasi melalui telepon dgn kapolres dan dandim untuk menginformasikan kepada warga radius 6 km untuk meninggalkan desa. Karena pada tgl 2 pagi hari atas informasi camat setempat pengungsi di Tigabinanga dan Singgamanik yang jumlahnya sekitar 8000 orang kembali ke desa masing-masing. Informasi ini diperoleh posko GBKP dari kontak person posko GBKP di lapangan.

2. Posko pusat GBKP menghubungi ketua klasis Sinabun yang standby di lapangan bersama dengan teman-teman relawan dan pejabat-pejabat gereja untuk menyampaikan informasi kepada masyarakat agar meninggalkan desa

3. Posko GBKP di Kabanjahe segera memperluas tempat penampungan pengungsi di GBKP Kota dan Sentrum sedangkan di daerah Klasis Sinabun bertambah pengungsi di Perbesi, Siabang-abang, Kutabuluh, Singgamanik dan Posko baru di Bintang Meriah.

4. Tim Vulkanologi yang berada di Simpang empat hari ini bekerjasama dengan posko GBKP akan melakukan ToT singkat dan sosialisasi penanganan bencana vulkanic di posko-posko pengungsi

5. Pagi ini posko pusat meminta tambahan relawan untuk mendistribusikan logistik ke posko-posko daerah termasuk posko di daerah telagah yang disuport dari posko Medan.

6. Situasi terkini, Gunung sinabung tidak kelihatan oleh karena ditutupi kabut tebal. Tebaran debu disekitar berastagi, kabanjahe tidak begitu tebal namun didaerah Sibolangit cukup tebal.



Info Dari

Pdt. Agustinus Purba

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023